18년 호주워홀 70일차(Working holiday in australia D+70)



오늘아침! ㅋㅋㅋㅋ
제임스가 케잌을 가져왔는데 써있는 문구가 웃겼다 ㅋㅋ
키우는 개랑 키런이라는 친구 뺴곤 먹으래 ㅋㅋ
Today breakfast! lol
James bring that, That sentence was so funny lol
Dog and kiren is not allowed lol



오늘점심~ 게맛살 잔뜩넣고 맵게한 커리!
양파랑 당근 잔뜩 볶아서~
Today lunch~ add some crapstick and fried onion and carrot
spicy curry!


사장님이 갖다준 간식들 ㅋㅋ 
boss bring some snack for us ..lol good

집가는길, 달이 너무 이뻐서
Go to home, moon was so beautiful


휴대폰 케이스가 왔다 ㅋㅋㅋ굳굳
My phone case is arrived lol good









성영이랑 기동이형 기다리는동안 윤성이형이랑 길거리에 앉아서 술 ㅋㅋㅋㅋ
아사히랑 꼬냑! ㅋㅋㅋ
육포가 개껌느낌이 났던거 빼곤 좋았다
I was waiting sung-young and gi-dong bro with yun-sung bro. 
We did drink on the street lol
Asahi and Cognac !!
beef jerky was feels like dog's food...anyway good 





















그리고 기동이형네 집 테라스에서 파티
삽겹살에 소세지에 소고기에
한국이 그리워질만큼 즐거웠다
짧았지만 정말 제대로 즐긴 시간
And we met in gi-dong bro's terrace and get party
Pork belly, sausage, beef..
It was so great time that make me more miss Korea lol
It was short, but so great time


집오니 레이스가 레드와인 먹어서 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
같이좀 놀았다
When i back to home
race drunk red wine lol
So i enjoy together little bit


Comments