미국 두번째 시합, 세번째 여행(Seconed game in USA, third travel)



두번째 시합이후 술자리에서 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
즐거웠지 마이클형이랑 동준이랑
After Second match with michael and dong-jun , party












필라델피아로 3번쨰 여행..그리고 내 방
너무더러웠다.. 배드버그라는걸 처음알았고 물려서...고생했다
GO to Philly and my room....honestly...it was to...dirty..so i bited from some bad bug...
terrible

















코치집의 개, 개구쟁이
Coach's house cute dog, scamp!






벌레때문에 고생..진짜 최악이였다 한달내내
Bited from bug... it was terrible month



















맥그리거 훈련 패러디하기 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
We did parody macgregor's training lol










메이웨더 맥그리거시합을 다같이보고..
이후에 나랑 동준이는 집에가는길에 두명의 강도에게 퍽치기를 당한다 ㅋㅋㅋㅋㅋ
개놈들
We watching the Macgregor vs Mayweather . and after that me and dong-jun met the two robber lol 
fucking son of bitches











경희대학교 동문 선배님들이 많은도움을 주셨다
티켓도 사주시고 용돈도 주시고
정말로 평생 기억할 감사함 ..
My university seniors help me in philadelphia. Some money, and bought the ticket for me...
i really appreciated that..really








코치를 오래 기다리던 저녁.. 힘들었지
That night i was waiting my coach long time..hard time


평화롭던 날 
Peaceful day









내 복싱 면허증
My License





계체완료
weight in done









다시 망할 판정으로 지고..
Lose again, fucking decision




ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ형
Oh my boss lol














Date with my boss in japan restaurant












시합이후 내 사람들과~
After fight, with my guys..


필라델피아에서산 셔츠, 맘에든다
Buy from Philly, i like it




필리에서 가장좋아하던 맥주 골든몽키!! 한국에선 못먹는다
Favorite beer in philly. Golden Monkey!! i can't drink in Korea!











시합사진들..울었나?
Picture when i did game... Am i was crying??? lol

평화
Peace








매니저형이 준 생일선물
진짜고마워요.. 잊지않아
My birthday present. my boss give to me lol
Thank you so sososo so much my love








세인트 조셉 대학교
마치 마계같이 나왔따
Saint joseph university
this picture looks like a hell












다시훈련. 혼자서,
Training again. alone.





















그리고 한국으로 돌아갔따
정말 최악의 세번째 미국여행
벌레에 물리고 강도만나고 .. 코치는 날 신경도 안썼지

판정도 개 쓰레기같았고 

어쨋거나 인생은 항상 여행의 연속이고
즐기는 수 밖에
And go back to Korea..
It was terrible third USA travel..
bite from bug.. met the robber.. and my coach did't care about me not at all..

I think, my game judge also unfair
Really disappointed a lot about many thing..

ha..
anyway life is always adventure for me 

just enjoy is answer

Comments