18년 호주워홀 158일차(Working holiday in australia D+158)




또 김치찌개... 그나마 고기가 많아서 고기만 건져먹었다 ㅋㅋㅋㅋ
Gimchi-jjigae again... but there was many beef, so i take only beef lol







그리고 저녁으로 해먹은 블랙스파이시 커리!! ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
짜장도먹고싶고 커리도먹고싶어서 섞어버렸다
대성공
핀란드 친구들이랑 수다떨면서 쉬고있는데 
집주인이 와서 맥주를 선물로 주고갔다
아ㅏㅏ
좋은밤이야
금요일날 핀란드 친구들이랑 한잔 하기로 ㅋㅋ굳!
And i made black spicy curry for dinner!! lol
I was wanna curry and jjajang also, so i mixed that 
Success!!
And when i talk with my finland roommates, 
Home boss gave to us some beers lol
ahhhhh
fucking good night
This friday we promise get some beer party ! good 


Comments