18년 호주워홀 155일차(Working holiday in australia D+155)


일하면서 먹은 선지 해장국에 계란후라이!!
아침은 항상 든든히!!
Today's breakfast!! 
Recently, My breakfast always perfect!! lol 







장을 듬뿍봐서 막걸리파티~~~
내일은 데이오프니까!!!!!!!!!!!ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
And shopping a lot and drink party alone~~~~
Because tomorrow is day off!!! lol

Comments