18년 호주워홀 128일차(Working holiday in australia D+128)



















2년만에 보는 대학동기 진이 ㅋㅋㅋㅋ
호주에서 보게 될 줄이야ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
또오세요 라는 한식당에서 먹은 불고기파전이 너무 맛있었다
간만에 들이부어서
1차에서 소주 5병까진 괜찮더니
2차에서 맥주 들이붓기 시작하니까 맛탱이가서
....
폰이랑 오팔카드 잃어버렸다
젠장ㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇㅇ

I met my university friend in Australia lol
DDoosaeyo(Korean Restaurant) was so awesome.
especially, bulgogi pa jeon(beef pancake) was so amazing
So we drunk a lot..almost 5bottle of soju
and we move second place and drunk again beer
...So I was too much drunk..
Lost my phone and opal card 
shittttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttfcuk stupid

Comments