18년 호주워홀 71일차(Working holiday in australia D+71)

어젯밤 파티...투머치 드링크로 늦잠잤다 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
15분늦었어..부끄럽다
I was late today work about 15min ...lol
because too much drink last night..
feels shameful
오늘 점심 윤성이 형님이 해주신 우동!
혼다시에 쯔유로 만든~
Today's lunch made from Youn-sung bro 
U-dong, make as japanese salt and japanese soy



사장님이 가져다준 간식 세가지 ㅋㅋㅋ빵, 쿠키, 아이스크림
Boss bring some snack lol bread, cookie, icecream


그리고 저녁에 남은 꼬냑 한잔 ㅋㅋㅋㅋㅋ
굳밤
좋은하루였다 지각뺴곤
And chill with left cognac lol
gooooood night 
good day except my late


Comments