18년 호주워홀 69일차(Working holiday in australia D+69)



본격적으로 높은레벨의 스시를 만들기 시작 ㅋㅋㅋ 프론딜라이트!
그리고 추가로 만든 데리야끼 치킨~
These day, i learned some special sushi, first picture is prawn delight !
and added deriyaki chicken~

점심으로 우동! 굳굳
today's lunch is noodle so great



레이스가 참치잡이 배에서 돌아왔다 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
살이 엄청빠지고 ㅋㅋㅋㅋㅋ20시간일하고 4시간 잤다며
다시는 참치잡이 배는 타지 않겠다고한다 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
술친구 컴백!
Race is back from tuna boat . lol
He too much lose weight because hard work lol 
he said, 20hour work, and just 4 hour sleep 
He said never go to tuna boat again lol
My potman is back!!!


그리고 간만에 그의 대용량 스파게티 ㅋㅋㅋ 처음 만났을 때 처럼~
And It's been a while, he's pasta lol When like a we met first time~ 

Comments