18년 호주워홀 41일차(Working holiday in australia D+41)

커리를 위한 장보기! ㅋㅋㅋ46불!!
Shopping for curry!! lol 46$!!


레이스의 캥거루고기 햄버거 ㅋㅋㅋ 엄청컸따
Race's kangaroo meat hamburger lol So big




배운대로 고수 볶은다음
양파 생강 마늘 넣고 볶다가 토마토 나중에 넣고~
향신료들 적당히 넣은다음 토마토캔 반캔넣고 졸이다가
고기넣고 마무리로 코코넛 크림!! ㅋㅋㅋㅋ
As did i learned, Make a Fried cumin seed, and add onion, garlic, ginger, and tomato and boli.
and add some india spice, add more tomato and cream coconut can !! lol 


성공한 커리 파스타 ㅋㅋㅋㅋㅋ성공적!!!!!!!!
I did it ! lol Success!!


그리고 늦은저녁 와인을 위한 야식 ㅋㅋㅋㅋ
나이스한 밤~
And my late night yummy for wine lol 
It was nice night

Comments