18년 호주워홀 40일차(Working holiday in australia D+40)


오늘 데이오프인줄알고 어젯밤 마냥 술마시고 자다가..
아니였다 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
15분지각 ㅋㅋ....점심으로 아보카도넣은 우동커리~
I knew that as day off today, but not lol , Yesterday drunken a lot and sleep last night..
And i late to work about 15min lol shit...
Add some avocado on curry u-dong for lunch

저녁은 스리라차소스로 볶은 파스타
Dinner was siriracha pasts







 



그리고 늦은저녁 인도친구 렘에게 커리 만드는법을 배웠다 ㅋㅋㅋ
전통적인 인도커리! ㅋㅋㅋㅋㅋ
커리 자주먹는다고 말하니 엄청 기뻐하면서 알려주더라
내일 꼭 해봐야지
And late night, i was learned cooking traditional curry from my india friend ram lol
I told him, my favorite is curry, and i ate that almost every day, then he was so proud of that lol
I will try that tomorrow again!!




Comments