18년 호주워홀 13일차(Working holiday in australia D+13)




















전날 저녁으로 먹은..
짜파게티에 소고기, 양파, 마늘 다진걸 넣은것까진 좋았는데
스콜피온 칠리라고 멋모르고 넣었다가
땀뻘뻘흘리면서 먹었다 ㅋㅋㅋ
진짜 맵네
알아보니 세계에서 제일매운고추?????
미친 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
I ate dinner last night.
It was korean noodle add some galic, onion, beef was okay, but 
scorpion chill?? what the hell is that lol
fucking too stupid spicy
That was word best spicy chill..
crazy lol

오늘, 일끝나고 밥먹다가 사장님이랑 지형이형이랑 만나 수다떨었다 잠시
메론 스무디도 얻어먹고~
꽤 좋았다
Today, After works, When i eating lunch, met boss and ji-hung bro. We did just short talking.
They treat melon smoothie to me lol
good

살짝 배였다
피가 하루종일 나긴했지만..
Has little injury

그리고 자전거로 첫 장보기~~
And First shopping by bicycle 


내 밤을 책임질 와인도 대용량으로 사고 ㅋㅋ 19불!
I bought wine for my good night lol 19$ !

저녁 사온 와인과 함께 ㅋㅋㅋ 행 ㅡ 복
Dinner with wine lol haㅡppy


Comments